شبیه سازی سیستم های الکتریکی

آموزش مقدماتی و پیشرفته سیمولینک و PSCAD

شبیه سازی سیستم های الکتریکی

آموزش مقدماتی و پیشرفته سیمولینک و PSCAD

شبیه سازی سیستم های الکتریکی

با سلام
به دلیل عدم وجود وبسایت تخصصی در این زمینه و نیاز دانشجویان تصمیم به راه اندازی این وب سایت گرفته شد. سوالات خود را می توانید در قسمت نظرات مطلب مورد نظر به طور عمومی مطرح کنید تا دیگران هم بتوانند از این پرسش و پاسخ ها استفاده کنند.
به منظور مشاوره در مورد شبیه سازی پروژه های خود با نرم افزارهای سیمولینک (simulink)، DIgSILENT، PSCAD و همچنین دوره های آموزشی مختلف می توانید با ما به صورت زیر در تماس باشید.

ایمیل :

simpowersystem9015@gmail.com

واتس آپ:
0917-2929-171
با تشکر
مدیر سایت : محمد اسماعیل حسن زاده

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
همه مطالب

                              

با سلام

 

در این فایل آموزشی ، آموزش گام به گام شبیه سازی اینورتر سه فاز PWM به همراه توضیح در مورد نحوه طراحی پالس ها با استفاده از تصویرهای مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است. با خواندن و دنبال کردن این آموزش ساده و سریع به راحتی خودتان می توانید شبیه سازی را انجام دهید.

 

      

 

مقدمه :

برای تبدیل ولتاژ DC به ولتاژ AC از اینورتر استفاده می شود. و به دلیل اینکه برخی از منابع تولید انرژی DC هستند اینورتر کاربرد زیادی در صنعت دارد. اینورتر PWM از این جهت برجسته است که هارمونیک های مرتبه پایین ندارد و هارمونیک ها را بسته به فرکانس کلید زنی ، به مرتبه های بالا انتقال می دهد. برای تولید پالس کافی است یک شکل موج مثلثی و سینوسی با هم مقایسه شود. فرکانس شکل موج سینوسی ، فرکانس ولتاژ خروجی اینورتر و فرکانس موج مثلثی فرکانس کلید زنی را تعیین می کند.

 

چند صفحه از این فایل آموزشی برای نمونه به طور رایگان برای دانلود گذاشته شده است.

 

 

 

روش خرید

 

 

خرید اینترنتی و دریافت آنلاین

 

 

پس از پرداخت لینک دانلود فایل آموزشی نمایان می گردد.

پس از پرداخت فابل آموزشی به راحتی قابل دانلود میباشد. پرداخت از طریق درگاه پرداخت اینترنتی درگاه پرداخت صورت می گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

۳۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۵۸
محمد اسماعیل حسن زاده

شبیه سازی TCR در نرم افزار PSCAD ارائه شده است. اگر آلفا برابر 90 باشد یعنی سلف کاملا در مدار است و اگر آلفا برابر  180 باشد یعنی سلف در مدار نمی باشد. وبین این دو مقدار ، مقادیر اندوکتانس پیوسته ای را برای سلف خواهیم داشت. توجه داشته باشد که آلفا نسبت به صفر ولتاژ سنجیده شده است.

 

۱۴ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ خرداد ۹۲ ، ۰۹:۳۸
محمد اسماعیل حسن زاده

          

                                

 

در این فایل آموزشی ، آموزش گام به گام شبیه سازی یکسوساز سه فاز تریستوری به همراه توضیح در مورد نحوه طراحی پالس ها با استفاده از تصویرهای مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است. با خواندن و دنبال کردن این آموزش ساده و سریع به راحتی خودتان می توانید شبیه سازی را انجام دهید.

چند صفحه از این فایل آموزشی برای نمونه به طور رایگان برای دانلود گذاشته شده است.

 

 

خرید اینترنتی و دریافت آنلاین

 

 

پس از پرداخت لینک دانلود فایل آموزشی نمایان می گردد.

 

 

 

 

 

 

۱۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۵
محمد اسماعیل حسن زاده